2014年7月12日星期六

♥ 祝願雀雀有新家! (有新家了)


  【12/7/2014年(六) 晚上 (熱)】                   

   【原諒我不能收養呢隻雀雀!】淚 

      <除咗小肶,全部相片都是借來的!>

        <肥嘟嘟好可愛啊!>




   【嘻嘻!好似整容前後】 ↓↑



   雀雀:我有主人喇!】xkl撫摸 



   雀雀:這是我的新家! 




   【今天流了很多眼淚】淚 

     (我不會介意)只是我怕再愛,我承受不來!

     下午在WhatsApp裏,親人說她的另一半...

     執到隻相思雀bb,問我會不會收養佢呀?

     一睇到相思雀,仲要係bb(眼淚已經控制不住)

     仲睇埋樓上好似整容前後嘅相片(救命呀!)

     呢隻雀雀好乖,唔怕人,仲企喺手指度(叻叻)

     呢一刻,對眼已經濛晒,要拎住紙巾抹抹。

     回覆親人:隻雀雀好可愛啊!仲企喺手度,唔怕人添!

     我好想接收佢呀,但我不敢呀!(已經嗚嗚緊) 淚

     咁隻雀雀會點呀?(暫時沒有收到回覆)

     最後親人告知,隻雀仔有人收養咗喇!

     一段擦身而過的緣份,令我知道相思(雀)情意結,

     這一生我都不會忘記!祝願雀雀健康平安生活下來!


     

沒有留言:

發佈留言