2016年9月6日星期二

♥ 第一次約會! (2016) @(內有短片)


  【4/9/2016年(日) 早上 (熱)】

   【網絡圖片】↓




   【終於完全歷史性嘅一刻!】↓

     到底發生了甚麼事??

     連一個不願隨便出閨門的人,

     一個一緊張就會唔舒服的人,

     一個每年收到投票信只是望下的人,

     一個唔懂政治同唔理政治的人,

     由2014年開始(我好用心去睇和聽)

     在電視或報紙絕對睇不到嘅事實!

     想不到在網絡上(告訴我是與非)

     那刻開始,我等著再收到投票信,

     當知道一人有兩票時(唔係嘛)

     選一票都嚇屎我(仲要選兩票)

     哈!到了今天,集合了約有10票...

     自己竟然會研究如何配搭候選人。

     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

     <以下嘅片段是其中之一>

     就是改變了我這個深閨的人,

     我沒有能力做大事情...

     但只要加兩個(正常)嘅√

     原來是隨時可以改變局面的,

     當然,今天的確是困難重重!!

     寄語所有嘅家長們...

     今天以後,不要只留意子女們成績,

     德育都好重要,一齊努力! (共勉之)

   
     <一句官迫民反,就可以傷人於此!>

     如果暴徒迫警察反(請問可以嗎?)

       <網絡圖片>    被喚醒了

 



 

沒有留言:

發佈留言