2016年4月19日星期二

♥ 被喚醒了! (下) @(隨時更新)


  【19/4/2016(二)年 晚上 (20度)】

   【香港警察】↓

     <一份正常不過嘅職業>



  
   【16/2/2016年(二) 晚上 (冷/12度)】
      < 節日晚餐 (不吐不快) >
  
   【17/10/2014年(五) 晚上】
       < 無數個問號?! >

   【7/11/2014年(五) 晚上 (下雨天)】
       < 被喚醒了! (上) >

   【24/5/2015年(日) 晚上】
       < 好感動! >

   【3/6/2015年(三) 晚上 (熱)】
       < 我寫我想! >



   【感謝香港警察】↓

     <如有害群之馬,請彈開,不會>

     一句官迫民反,就可以傷人於此!

     如果暴徒迫警察反(請問可以嗎?)

       <網絡圖片>



     序:由2014年那(79日) ~~
     所謂(黃色運動)開始
     我選擇咗做一個中間人
     因為有親人支持(學生理念)
     亦有親人嘅另一半係阿Sir。

    一份正常不過嘅職業 ~~
     被一群害人不淺(廢黃渣)
     冠以(黑警~警犬)仲要c全家

     註明:c(死)
     廢黃渣:(不分男女)呢兩年為香港所做的(好事)嘅人
     廢黃渣滓:(傳媒/記者/學生/大學生/教師/校長/主教/教授/律師)等等。
     黃髮官:(曾經是受人尊敬嘅大法官,竟然親自將尊嚴送走)

     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

   【心。情】↓
    我係經過呢兩年來,坐定定,睇咗好多視頻同市民嘅回應,
     眼見好多嘅(廢黃渣)已經急不及待要(見角)要(講讀)
     最令人齒冷嘅係,那些要搞(見角)要(講讀)嘅(廢黃渣)

     佢哋竟然係早期由內地來港嘅新移民(廢黃渣口中嘅蝗蟲)
     由呢班無情無義嘅(廢黃渣)~(廢黃渣滓)搞亂香港,
     真係好唔甘心!其實我更痛很那些(廢黃渣滓)
     如果冇呢啲(廢黃渣滓)帶頭搞事,有些年青人唔會咁大膽!

     年青人!我寫你~妳們係(廢黃渣)我心都好唔舒服!
     但你~妳們所做嘅一切(令香港再不繁榮,人與人互相對立)
     其實你~妳們憑乜嘢可以代表正常嘅香港市民做事~講說話!

     的確!香港亂了!受傷了(而且傷得不輕)
     身為小市民嘅我,可以做嘅係(加入剔印仔行動)
     我從來都未去過投票,曾經以為中立(唔投亂港人就得了)
     但經過那79日,同年初一嘅暴亂(9月份嘅選舉,預埋我嗰剔)



   【香港警察】↓

     我幫不上忙,只可以送上祝福! ))))))

     (2015年3月9日)
    
<很憤怒!>
     今天你~妳們的所作所為,
     足以令我們正常的香港
市民更痛恨你~妳們!

     我很為被推跌
伯伯擔心...
     老人家一跌,好危險(希望伯伯冇事啦!)

     (2014年12月16日)
      <好嬲啊!>
     無論記者/議員/教授/律師/傳媒/主教/教師/校長...
     仍然死唔不斷氣,不段提住催淚煙/警棍/偏頗到極(好嬲)
     收手吧!難道我們這些正常嘅香港市民唔識分(錯與對)嗎?
     <祝願仍然昏迷嘅警長,早日康復!>香港警察加油!


     (2014年12月10日)
     <是時候送回寧靜平安給我們香港市民>
     祝願香港警察,平安順利完成這艱鉅任務!(再感謝)





            
    

沒有留言:

發佈留言