2017年11月17日星期五

♥ 我。回到廚房 @ (送走壞食材) (2017)


  【17/11/2017(五) 晚上 (天晴23度)】

   【我。回到廚房】↓

      < 齊齊整整 > ^^




   【新米缸】↓

     2016年嘅下半年!

     決定了從新回歸廚房,


     好長時間都沒有認真去煮食,


     希望到了冬天從回廚房,


     因為好耐都冇煮嘢同S~一齊食喇,


     諗住整理好廚房後(從新開爐)



     的確是人算不如天算!

     我呢個(偽陪月人
)又要出動了,


    
當回復正常(但又不願郁動了)


    
噢!多麼的乞人憎(我係鬧自己)



     <繼續努力中>

     終於喺多個月後,

     嗱!廚房開始似番個廚房,


     大雪櫃內不再收藏過氣食材,


     其實可能仲有少少(少少之嘛) ^^



     <新米缸>

     舊米缸洗乾淨另有用途,


     有好多穀牛嘅米送走了,


     但買了包米,都等咗好幾個月,


     先放入新米缸(真係痴線㗎) → 我 ^^




   【送走壞食材】↓



   【送走壞食材】↓






沒有留言:

發佈留言